Orange este unul dintre cele mai mari companii de telecomunicatii din lume operand servicii specifice in diferite tarii din Europa, Africa si Orientul Mijlociu.
Orange este prezenta si in Romania oferind servicii de telefonie mobila, internet si televiziune cablu si satelit. Intrucat serviciile de telecomunicatii oferite de compania Orange au nevoie de suport analizam modul in care putem sa intram in contact cu serviciul de relatii cu clientii Orange.
Contact relatii cu clientii Orange
Pentru a intra in legatura cu operatorii call center Orange avem la dispozitie mai multe modalitati pe care le vom detalia ceva mai jos in cadrul acestui articol. Modul de contact pentru anuntarea unuia sau mai multor deranjamente Orange.
Telefon Orange relatii cu clienti: 300 / 0374300300
Pentru clientii care se afla in roaming la Orange si aveti nevoie de contact call center puteti suna la numarul de telefon: 0040 374300300 unde veti fi taxati ca si cum ati fi efectuat un apel obisnuit in Romania.
Contact relatii clienti Orange
Telefon relatii clienti Orange 300 – din rețeaua Orange – de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00 și sâmbătă – duminică și sărbători legale între 9:00 – 18:00 persoane fizice (9:00 – 17:00 persoane juridice)
- pentru clienții PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate într- un interval de 30 de zile; începând cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0,55 euro credit/apel
- pentru clienții Yoxo apelul se taxează cu 0.55 euro/apel, TVA inclus.
401 – Serviciul Suport Clienți pentru abonați, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, tarif naţional 0.14 euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite
474 – limba maghiară pentru PrePay și abonamente (luni până vineri, între orele 08:00-20:00 și sâmbăta, între orele 08:00-16:00)
228 – pentru persoane cu deficiente de auz (08:00-20:00); nu poate fi accesat în Roaming.
Inainte de a intra in contact cu Orange serviciul de relatii cu clientii Orange putem identifica anumite probleme care pot aparea in anumite situatii dupa cum urmeaza:
Probleme si Deranjamente Orange
- am blocat codul pin pentru cartela;
- nu functioneaza internetul;
- deranjamente Orange pentru semnalul local mobil;
- probleme cu conexiunea la internet wireless;
- probleme cu semnalul tv Orange;
- probleme cu factura si abonamentul Orange;
- alte solicitari pentru prezenta unui deranjament Orange.
Cum aflu codul PUK la Orange ?
- intră în contul tău My Orange cu numele de utilizator/adresa de email şi parola contului
- Alege numărul de telefon pentru care vrei să afli codul PUK
- Accesează secţiunea Servicii SIM din meniul lateral.
Poti deasemenea sa apelezi numărul 300 de pe orice alt număr Orange sau 0374300300 de pe un număr din altă reţea şi urmează paşii:
- dacă utilizezi o cartelă PrePay alege ramura 3, tasta 4
- dacă esti abonat Orange alege ramura 3, tasta 5.
Televiziune prin satelit Orange
Standardul folosit de Orange este Digital Video Broadcast – Satellite 2 (DVB-S2) – a doua generație de DVB-S. Acesta permite transmiterea canalelor atât la calitate SD, cât și HD.
Semnalul canalelor TV este comprimat pentru a putea fi disponibil pe satelit, iar metoda de compresie folosită este Moving Picture Experts Group – 4 (MPEG-4).
Satelitul prin care Orange România transmite canalele TV este oferit de SES Astra, unul dintre cei mai mari furnizori globali de servicii de comunicații prin satelit din lume.
Daca ai probele cu televiziunea prin satelit de la Orange ai la dispozitie numerele de contact sau deranjamente Orange dupa cum urmeaza:
Apeleaza 300 (de pe un numar Orange) sau la tel Orange 0374300300 de pe orice alt numar.
Cartela Prepay Orange
Cartela prepay de la Orange iti permite accesul rapid la serviciile oferite de compania Orange.
Dacă ai o cartela PrePay intra in contact cu Orange pentru optiunile urmatoare:
1. Bonus și Promoții activezi opțiuni de voce pentru cartela ta Prepay
2. Roaming, internațional și mesagerie vocală poți activa și dezactiva serviciul de roaming, internațional sau mesagerie vocală și să îți adaugi opțiuni care să îți ofere minute sau internet în roaming sau minute internaționale
3. Opțiuni poți să îți activezi opțiuni de voce, internet sau opțiuni speciale cum ar fi Deezer, Orange Cloud sau Antivirus
4. Credit și reîncărcare efectuezi reîncărcari prin cod sau cumperi perioada de valabilitate pentru cartela ta. Poți utiliza reîncărcarea de urgență pentru SIM-ul tău PrePay, transfera credit sau reîncarca alt cont PrePay.
5. Contul meu, PUK și blocare număr afli informații despre opțiunile active pe cont, programul Orange Phone Credit sau Orange Family. În plus, poți să blochezi un abonament în caz de pierdere sau să afli codul PUK.
6. Setări automate pentru internet si MMS ai la dispoziție setări de internet și MMS pentru telefonul tău.
Iti recomandam sa urmaresti si modul de interactiune cu serviciul de asistenta clienti de la DIGI in articolul: Contact DIGI RCS – RDS
Serviciul de relatii clienti Orange Yoxo
Dacă ai nevoie de ajutor în legătură cu abonamentul sau contul tău Yoxo, intră în aplicația mobilă Yoxo și accesează secțiunea Messenger din meniu, unde vei putea intra în contact cu un operator Orange. Accesul la internet în aplicația Yoxo este gratuit.
Programul agenților Orange este de la ora 9 la 20, dar poți lăsa un mesaj la orice oră și îți vor răspunde în orele de program. Asigură-te că ești logat în contul tău Orange în aplicația Yoxo pentru a putea intra în legătură cu un operator.
Serviciul de relatii cu clientii poate fi apelat si in situatia in care este necesar sa semnalezi anumite deranjamente Orange pentru serviciile tale contractate.
Website oficial: orange.ro