Prezentam in cadrul acestui articol ghidul complet de contact Electrica Furnizare, inclusiv modalitati de plata factura si transmitere index. Electrica Furnizare SA este o companie cu o tradiție solidă în domeniul energiei electrice și serviciilor conexe, fiind o filială a Grupului Electrica.
Intrucat Electrica Furnizare este compania care furnizeaza energie electrica intr-o mare parte din teritoriul Romaniei alegem sa va prezentam pe larg modul de contact Electrica Furnizare S.A.
Electrica Furnizare Contact clienti casnici
Contact prin Telefon call center relatii clienti Electrica Furnizare – 0244 406 006 sau pe email la adresa clienti@electricafurnizare.ro
Poti alege sa intri in contact si prin intermediul faxului la numarul 0371 608 070.
Pentru a facilita o comunicare rapidă și gratuită a indexului autocitit, Electrica Furnizare oferă clienților săi numărul TelVerde 0800 800 048.
Contact prin Formular de contact Electrica Furnizare
Compania Electrica Furnizare ne pune la dispozitie un formular de contact unde putem depune sesizari sa plangeri cu privire la serviciile contractate astfel:
- Completeaza cod client Electrica Furnizare;
- Numar loc de consum regasit in contractul tau;
- Completeaza adresa ta de email si acceseaza formularul de contact Electrica Furnizare spre formular.
Pentru orice întrebări legate de contractare, facturare, consum energetic sau modalități de plată, compania Electrica Furnizare este disponibila la numărul de telefon 0244 406 006.
Modalitati de plata factura Electrica Furnizare
Plata facturilor reprezinta cel mai important aspect in relatia ta cu furnizorul actual indiferent ca vorbim de Electrica Furnizare, Enel sau Hidroelectrica.
La Electrica Furnizare plata facturilor se poate face astfel:
- Online: Accesați portalul nostru de internet și plătiți rapid și comod cu cardul bancar sau alte metode electronice.
- Prin Ordin de Plată: Vizitați oricare sucursală a băncilor partenere și efectuați plata cu un ordin de plată. Pe factura gasiti toate detaliile de plata si datele dvs cu privire la contul de client Electrica Furnizare.
- Prin Poștă: Plata poate fi efectuată la orice oficiu poștal prezentând factura la ghișeu.
- Direct la Casierie: Prin punctele de prezenta asiguram si facilitam plata direct la casierie, cu factura sau datele de identificare ale contului.
- Online Banking și Mobile Banking: Utilizați serviciile de internet banking sau mobile banking ale băncii dumneavoastră pentru a plăti de la domiciliu sau de oriunde vă aflați orice factura Electtica Furnizare.
Transmitere index autocitit Electrica Furnizare
Transmiterea indexului autocitit reprezinta elementul cheie pentru facturi care vor reflecta consumul real si indeparteaza orice factura estimata care va poate aduce un consum estimat mai mare fata de cel regulat.
Cum poti transmite indexul la Electrica Furnizare?
- Prin telefon: Transmite indexul la numărul TelVerde dedicat regasit chiar în factura dvs., pentru a raporta indexul autocitit din perioada dedicata acestui serviciu.
- Online: Accesați contul MyElectrica și introduceți indexul autocitit conform instrucțiunilor geenrale prezentate de companie.
- Prin serviciul de Relații cu Clienții din punctele de prezenta locala: La orice ghișeu Electrica Furnizare puteți raporta indexul autocitit în persoană numai in perioada de transmitere index.
Contact Electrica Furnizare pentru esalonare plati
In cazul de fata va prezentam modul prin care se poate interactiona cu cei de la Electrica Furnizare pentru esalonare plati facturi.
- Pentru esalonare facturi intra in contact la telefon Electrica Furnizare – 0800 800 048 unde puteti solicita eșalonarea plății, ulterior veti primi instructiunile cu privire la contractul dvs cu Electrica Furnizare;
- Furnizați informațiile necesare pentru identificarea contului și verificarea eligibilității pentru eșalonare.
- Stabili impreuna cu operatorul termenii și condițiile eșalonării plății.
Puteți obține informații despre serviciile de furnizare a energiei electrice prin intermediul serviciului Call Center, la numărul de telefon 0244 406 006 (tarif normal), de luni până vineri, între orele 08:00-20:00. De asemenea, puteți obține informații si prin aplicația MyElectrica sau prin contul online MyElectrica disponibil pe site-ul oficial.
Deranjamente Distributie energie electrica
In functie de operatorul local se pot anunta Deranjamente servicii astfel:
- TRANSILVANIA NORD 0800.400.929
- TRANSILVANIA SUD 0800.500.929
- MUNTENIA NORD 0800.500.205
- e-Distributie – Call Center Tehnic 24h/7 – 0800.070.444 (TelVerde, număr apelabil gratuit de pe teritoriul național).
Datele tale de contact pe factura Electrica Furnizare:
- Adresa de expediție (locul în care îți trimitem factura)
- Adresa locului de consum (locul pentru care îți furnizăm energie)
- NLC (număr loc consum)
- Cod client si Număr contract
- Simbol variabil.
Cand se citeste contuarul la Electrica Furnizare?
Intervalul de citire a indexului grupului de măsurare de către OR, în vederea emiterii facturii pe baza consumului de energie electrică efectiv realizat, poate fi mai mare de o lună, dar nu trebuie să depășească 6 luni.
De regula citirea contuarului este realizata odata la 3 luni insa recomandam sa transmiteti indexul autocitit lunar.
Iti recomandam sa urmaresti articolul nostru despre modalitatea de transmitere index autocitit la Hidroelectrica
În cazul prosumatorilor, periodicitatea de citire a indexului contorului în vederea facturării pe baza consumului de energie electrică măsurat este o lună calendaristică.
Pentru mai multe detalii despre serviciile si oferta Electrica Furnizare se poate consulta in detaliu si site-ul oficial Electrica Furnizare –> website oficial