UtilContact Sameday curier - servicii clienti

Contact Sameday curier – servicii clienti

Identificam datele de contact Sameday Curier pentru serviciile de relatii clienti. Sameday este o companie de curierat din Romania ce a avut o ascensiune rapida pe piata de curierat din Romania.

Intrucat serviciul de relatii clienti Sameday ofera diverse informatii despre colete, coduri AWB sau retur la Sameday, aflam aici care sunt datele de contact Sameday pentru centrul de suport si asistenta clienti.

Sameday contact relatii clienti servicii curieri

Exemplificam pe scurt optiunile de contact Sameday pentru a vorbi cu operatorii serviciului de relatii clienti.

- Advertisement -
  • Telefon: 021 – 637.06.60
  • Sameday contact pe Email: office@sameday.ro
  • Fax: 021 – 637.06.61
  • Intra in contact cu cei de la relatii clienti Sameday direct pe chat optiunea de contact regasita pe pagina sameday.ro

Date de contact Sameday companie de curierat din Romania:

  • S.C. DELIVERY SOLUTIONS S.A.
  • CUI: J40/7031/2008, RO23743772
  • Cont: RO23BTRLRONCRT00U5070702 – Banca Transilvania
  • Adresa: Strada Gara Herăstrău, nr. 6, Clădirea Globalworth Square, Etaj 7, Sector 2, Bucuresti.
  • Contact Call Center Sameday ( 021)637.06.60 
  • email Sameday : office@sameday.ro
  • FAX: (021 )637.06.61

Contact Sameday prin chat live

O lata optiune de contact Sameday este direct prin sistemului de asistenta live CHAT regasit in rubrica de contact Sameday la adresa sameday.ro/contact.

Sistemul automat de preluare solicitari la Sameday te poate pune in legatura cu un operator uman de la serviciul de relatii clienti Samedy.

Optiunea de contact Sameday pe Chat include urmatoarele elemente in relationarea cu serviciul de relatii clienti Sameday:

  • Sunt destinatar – optiune regasita in sistemul de contact Sameday pe chat;
  • Vreau sa trimit un colet cu Sameday;
  • Sunt expeditor/ Persoana Juridica;
  • Sameday app
  • intrebari frecvente adresate serviciului de relatii clienti prin rubrica Contact Sameday curier.

Pana la ce ora livreaza Sameday?

Sameday livreaza colete in general de Luni pana Vineri intre orele 8:00  – 17:00 iar Sambata pana la maxim 14:00 conform cu datele oficiale. In anumite situatii programul de livrare Sameday poate suferi modificari.

Livrarea in punctele easyBox se face non stop astfel daca doresti sa intri in contact cu cei de la relatii clienti cu privire sa serviciile de livrare la easyBox poti apela numarul de telefon Sameday afisat mai sus.

In rubrica contact Sameday regasesti informatii despre easybox si punctele de livrare la easyBox.

Indiferent de solicitarile dvs cu privire la serviciile Sameday este important sa aveti la indemana urmatoarele date daca doriti sa sunati la Sameday respectiv la numarul de contact Sameday 021 6370660

  • Cod AWB Sameday generat la preluarea coletului dvs;
  • Identificati din timp codul AWB pentru a te informa cu privire la situatia coletului dvs;
  • Identificare colet pe baza codului AWB;
  • Livrare si expediere colete prin Sameday Curier.

Livrare colete in 24H cu Sameday

easybox sameday

In oferta de curierat Samedy regasim optiunea de livrare in mai putin de 24 de ore de la predarea coletelor la curierii Sameday.

Livrează Next Day oriunde la nivel național și îți garantăm livrarea comenzii în ziua următoare. Îți punem la dispoziție ore maxime de ridicare pentru fiecare localitate, astfel încât să poți programa cât mai simplu când ajunge comanda.

Clientii opteaza in prezent pentru livrarea coletelor comandate de pe diverse platforme sau magazine online precum eMag, la punctele easyBox.

In procesul de livrare colet la easybox clientul este necesar sa efectueaze anumiti pasii regaisti ceva mai jos in descrierea noastra pe scurt.

  1. Plasarea Comenzii: Clientul plasează comanda online și alege opțiunea de livrare prin Easybox.
  2. Selectarea Easybox-ului: La finalizarea comenzii, clientul poate selecta un Easybox din lista de locații disponibile, care să fie cel mai convenabil pentru el sau pentru ea.
  3. Livrarea la Easybox: Comanda este livrată la Easybox-ul selectat de client. În momentul în care coletul este disponibil pentru ridicare, clientul primește un cod unic de ridicare prin e-mail sau mesaj text dupa care se indrepta la locatia indicata sau selectata in procesul de selectare easyBox.
  4. Ridicarea Coletului: La locatia specificata in comanda in dreptul afisajului electronic de la easyBox vei introduce codul de ridicare pentru a accesa coletul.

Contact Sameday relatii clienti pentru reclamatii servicii

sameday contact relatii clienti

Daca aveti probleme cu anumite colete expediate alaturi de Sameday, identificam si datele de contact pentru depunerea reclamatiilor si sesizarilor online.

Daca ai reclamatii la Sameday iata cateva informatii utile pentru tine sau situatii in care te poti regasi uterior care pot face obiectul unei reclamatii:

  • pierderea, furtul, distrugerea/deteriorarea totală sau parţială a trimiterilor poştale;
  • nerespectarea timpilor de livrare a trimiterilor poştale ori a termenelor de prestare stabilite în prezentul document, conform contractului (care se consideră) încheiat între furnizor și beneficiar;
  • conduita profesională a personalului Sameday Courier;
  • orice alte obiecţii referitoare la calitatea prestaţiilor ori neprestarea serviciilor.

Reclamatiile Sameday pot di depuse la sediul Sameday Courier, fie prin e-mail la adresa office@sameday.ro, primind număr de înregistrare care va fi comunicat reclamantului prin aceeaşi modalitate prin care aceasta a fost primită.

Adresa corespondenta: Strada Gara Herăstrău, nr. 6, Clădirea Globalworth Square, Etaj 7,  Sector 2, Bucuresti.

  • Call center disponibil de luni pana vineri 9:00 – 17:00: 021.637.06.60
  • Email: office@sameday.ro

Serviciul de relatii clienti ofera suport pentru toti clienti aflati in dificultate cu plasarea comenzilor sau cei care nu pot identifica codul AWB generat din aplicatia Sameday.

 

- Advertisement -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.