Care sunt datele de contact Salt Bank pentru serviciul de relatii clienti. Analizam modul prin care poti sa discuti cu echipa de relatii clienti Salt BanK.
Salt Bank contact serviciul de clienti
- Contact Salt Bank pe numar scurt astfel: Sună la *SALT (*7258);
- Apel direct din aplicație – intra in contact telefonic cu Salt Bank.
Salt Bank contact – Date de contact Idea Bank
IdeaBank contact anterior:
- Acces online: Website: salt.bank
- Adresa de Email Salt Bank: salut@salt.bank.
- Contact center suport clienti *4455 / 021.318.95.00. Salt Bank contact app.
- Contact Salt BanK portal app· myBank; RO.
Serviciul de relatii clienti poate fi apelat prin rubrica contact Salt Bank app pentru situatii precum:
- blocare Carduri, blocare Internet Banking,
- resetare parolă de Internet Banking,
- informații privind istoricul de tranzacții și soldul disponibil al conturilor.
- pentru alte servicii oferite prin Contact Center, puteți apela în intervalul 08:30-19:00, de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale.
Salt Bank contact pentru sesizari si reclamatii
Daca ai esti in situatia in care este necesar sa depui sesizari sau reclamatii la Salt bank va recomandam ghidul urmator:
- reclamatii si sugestii Salt Bank prin posta electronica;
- prin mesaj scris transmis la adresa de e-mail salut@salt.bank
- prin intermediul paginii de web a bancii, www.salt.bank, sectiunea “Contact”,
- optand pentru Reclamatie in campul “Ïn ce categorie se situeaza solicitarea ta?”.
- Depune reclamatii la Salt Bank direct la sediul Sediul Central Salt Bank – in atentia Departamentului Telemarketing si Calitate Servicii Clienti la urmatoarea adresa: Bucureşti, Cladirea Hermes Business Campus, CORP B, Bd. Dimitrie Pompei, nr. 5-7, Sector 2, cod postal 020335
- Reclamatiile sau sugestiile dvs la Salt Bank pot fi depuse prin apel telefonic la *4455 (apelabil din oricea retea nationala, fixa/mobila) sau 021.318.95.00 (apelabil din orice retea).
Salt Bank aplicatie online
Pentru cei care nu stau în banca lor. Care vor din ce în ce mai mult, cu mai puține bătăi de cap aplicatia Salt Bank este recomandata in desfasurarea optima pentru tranzactiile online.
iata ce recomanda aplicatia Salt Bank:
- ai acces rapid la contul tau de client Salt Bank;
- primesti cel mai bun curs valutar direct in app Salt Bank;
- primesti dobanda pentru creditul curent in functie de promotia si oferta Salt bank Actuala;
- ai acces la toate cardurile de la Salt bank;
- retrageri la orice ATM din România sau străinătate.
- poti intra in contact cu echipa de asistenta Salt Bank.
De ce ai alege aplicatia Salt Bank!
-
Fără token pentru autorizarea plăților.
-
Fără costuri de administrare ascunse.
-
Fără cozi, fără hârtii, totul în app.
-
Fără comisione pentru plățile în afara țării.
-
Centru de contact Salt Bank nu include roboți, doar oameni-oameni în Care Center.
-
Fără cursuri valutare la ghici la ATM-urile din străinătate (Dynamic Currency Conversion).
Contact Salt Bank centru de suport clienti
- Serviciul de call center poate fi accesat direct prin rubrica de contact Salt Bank care este disponibil de obicei 24/7, oferind asistență în afara orelor normale de program.
- Cei de la relatii clienti call center, permite soluționarea rapidă a problemelor urgente fără a fi necesară deplasarea la sucursală.
- Aplicatia mobila Oferă posibilitatea de a primi ajutor din confortul casei tale sau din orice alt loc prin sistemul de contact Salt Bank app.
Blocarea și deblocarea cardurilor la Salt Bank: În caz de pierdere sau furt al cardului, poți solicita blocarea imediată a acestuia și, ulterior, deblocarea sau emiterea unui card nou.
Poți primi ajutor dacă ai întâmpinat probleme la efectuarea unei tranzacții cu cardul. Cei de la relatii clienti sunt alaturi de clientii care intampina probleme cu un anumit card bancar.
Setarea alertelor și notificărilor pentru diverse activități legate de cont, cum ar fi depășirea unui anumit prag de cheltuieli sau tranzacții suspecte se poate face direct din aplicatia Salt Bank app.
Siguranta datelor la Salt Bank
Indiferent de banca unde ai un cont deschis masurile de siguranta sunt esentiale pentru protejarea clientilor. Iata cateva din masurile menite sa te protejeze:
Nu dezvălui date personale: Niciodată nu oferi date sensibile (cum ar fi numărul contului bancar, PIN-ul, parola sau codul CVV de pe card) prin telefon, e-mail sau SMS, decât dacă ești absolut sigur de identitatea interlocutorului.
Verifică expeditorul: Fii sceptic față de e-mailurile și mesajele nesolicitate care îți cer să furnizezi informații personale sau financiare. Verifică întotdeauna adresa de e-mail a expeditorului și URL-urile furnizate.
Utilizarea Tehnologiilor Securizate
- Autentificare multifactor (MFA): Activează autentificarea multifactor (MFA) pentru accesul la contul tău bancar. Aceasta adaugă un nivel suplimentar de securitate prin cerința unei confirmări suplimentare, cum ar fi un cod trimis pe telefonul mobil.
- Criptare: Asigură-te că folosești un site securizat atunci când te autentifici în contul bancar online (URL-ul ar trebui să înceapă cu „https://”).
Salt Bank Notificari de siguranta
- Verifică frecvent: Revizuiește-ți periodic tranzacțiile și soldul contului pentru a identifica rapid orice activitate suspectă sau neautorizată.
- Notificări: Setează alerte prin SMS sau e-mail pentru tranzacțiile efectuate din contul tău. Acest lucru te va ajuta să fii imediat informat despre orice activitate suspectă.
In cazul in care ai nevoie de ajutor sau suport pentru informatii despre tranzactii sau alte elemente ce iti pot securiza contul, te invitam sa intri in contact cu echipa de suport si asitenta prin rubrica contact Salt Bank – relatii clienti.
Iti mai recomandam sa urmaresti detalii despre modul de contact Sameday centru de relatii clienti.