Cargus este o companie de curiera ce isi desfasoara activitatea in Romania aven principal obiectiv livrarea de colete interne si internationale. Inainte compania se numea Urgent Cargus insa la momentul actual denumirea a ramas mai simpla doar Cargus.
Urmarim sa vedem care sunt serviciile Cargus si modul de interactiune cu serviciul de clienti de la Cargus.
Contact relatii cu clientii Cargus
Iata care sun modalitatile pentru a intra in legatura sau contact cu serviciul de relatii clienti de la Cargus unde avem la dispozitie doua numere de telefon call center:
- Telefon Cargus call center 021 9330 sau 021 9282;
- Interactioneaza prin formular de contact Cargus – Vezi formular
- Trimite sugestii pentru serviciile Cargus in pagina oficiala: – formular sugestii
- Contact Cargus pe chat pentru suport servicii clienti.
Reclamatii si sesizari Cargus curier
In mod inevitabil pot aparea si situatii in care avem de semnalat reclamatii la serviciile Cargus pentru care le putem identifica dupa cum urmeaza:
- reclamatii Cargus preturi livrare colet;
- reclamatii pentru modul de livrare colet;
- lipsa colet in depozit sau colet ratacit;
- comportament necorespunzator al unui curier Cargus;
- alte sesizari si reclamatii Cargus.
Retineti faptul ca, aceste exemple au titlu informativ si nu inseamna ca sunt in mod frecvent reclamatii la serviciile Cargus.
Aplicatia mobila Cargus
Descarcă aplicația Cargus Mobile app și gestionează coletele în drum spre tine! Acum poți prelua coletele de la SHIP & GO Point mai ușor ca oricând.
Ship & GO este un traker incare se pot pune colete livrate de curieri Cargus. Asa cum regasim si la eMAG prin sistemul de traker easybox, Cargus a implementat serviiciul de trakere Ship & Go.
Prin intermediul aplicatiei Cargus poti avea nenumarate beneficii dupa cum urmeaza:
- Primesti sau trimiti colete prin Urgent Cargus curier;
- Ai acces la codul AWB si urmarire cod AWB;
- Ai acces la informatii despre coletele tale;
- Selectezi mai usor locatiile SHIP & GO;
- Ai acces la facturile tale Cargus.
Datorită autentificării de la distanță, vei ridica coletele și mai rapid, fără semnătură sau facturi inutile! Pur și simplu utilizezi codul PIN disponibil chiar în aplicația Cargus Mobile.
Cragus a introdus de curand serviciul de returnare colete prin SHIP & GO.
Returneaza colet prin formularul de retur Cargus
- Verifică interiorul coletului primit de Cargus. Acolo vei găsi un formular de retur asociat coletului tău.
- Împachetează corespunzător coletul pe care vrei să îl returnezi.
- Înlocuiește vechea notă de transport cu formularul de retur primit în colet.
- Găsește cel mai apropiat punct Cargus SHIP & GO sau direct în aplicația Cargus Mobile pentru a trimite coletul rapid și în deplină siguranță.
- Odată ce coletul va fi preluat de partenerii noștri din rețeaua SHIP & GO, vei fi notificat prin e-mail sau în aplicația Cargus Mobile.
- Intră pe www.cargus.ro/retuneaza-coletul.
- Introdu numărul de AWB al coletului pe care dorești să îl retunezi.
- Se va genera un cod QR pe care îl vei primi pe adresa de e-mail si cu care poți merge în orice punct SHIP & GO pentru a retuna coletul.
- Odată ce coletul va fi preluat de partenerii noștri din rețeaua SHIP & GO, vei fi notificat prin e-mail sau în aplicația Cargus Mobile.
In prezent Cargus are peste 2.700 de puncte SHIP & GO disponibile la nivel national. Din cadrul acestor puncte poti ridica colete livrate de Cargus sau poti face retur la anumite produse achizitionate.
Trimite un colet prin Cargus
Exemplificam modul prin care poti trimite un colet direct de la adresa ta.
1. Alege locația din care vrei să expediezi coletul
După completarea adresei, va trebui să setezi și data de ridicare și un înterval orar în care curierul poate veni la adresa.
Dacă îți alegi o adresă preferată , informațiile se vor completa automat.
Accesează Cargus Mobile sau aplicația web MyCargus și alege una dintre cele 4 dimensiuni de colet disponibile.
Selectează destinatarul din lista de contacte a telefonului și datele acestuia vor fi completate automat. În cazul în care persoana selectată are cont Cargus, și a salvat la rândul său un SHIP & GO preferat, poți selecta această locație ca punct de livrare
Alege serviciul adițional de care ai nevoie : încasat cont ramburs, livrare sâmbătă, deschidere colet la livrare și multe altele.
Confirmă datele expedierii , alege modalitate de plată preferată și poți plăti rapid
Alegi opțiunea de plată recurentă, iar plata expedierii se va face cu un singur click.
Nota de comandă a fost genetată cu succes.Așteaptă curierul Cargus la adresa selectată și predă coletul.
Pentru informatii suplimentare poti intra in contact cu Cargus prin serviciul de call center astfel incat sa poti obtine toate informatiile de care ai nevoie.
Pentru reclamatii Cargus recomandam sa trimiteti sesizarile sau reclamatiile prin formularul de contact Cargus disponibil pe site-ul oficial.
Cargus implementeaza cu succes cele mai noi tehnologii din domeniu pentru dezvoltarea continua a serviciilor sale si o interactiune cat mai buna cu curieri Cargus.
Cargus, unul dintre cei mai mari jucători din industria de curierat din România, estimează o creștere cu 13% a volumelor livrate în 2022, față de anul anterior. Principalii factori care au susținut această evoluție au fost captarea creșterii comerțului electronic local, parteneriatele internaționale, creșterea substanțială de abonamente și segmentul B2C.
Abonamentele Cargus oferă antreprenorilor o opțiune cu preț fix pentru toate coletele de până la 20 kg, fără suprataxe, reducând astfel costurile de transport. 58% dintre companii au ales un abonament de livrare pe 24 de luni, iar peste 20% au optat pentru pachete cu 100 sau 200 de colete trimise lunar.