UtilContact PPC - relatii cu clientii

Contact PPC – relatii cu clientii

PPC Energie contact serviciul de relatii cu clienti. Alege sa te informezi corect despre datele de contact PPC pentru informatii facturi sau deranjamente servicii PPC Energie.

PPC contact serviciul de relatii clienti

Pentru a vorbi cu operatorii serviciului de call center departamentul de relatii clienti PPC Energie avem la indemana mai multe optiuni de contact dupa cum urmeaza:

- Advertisement -
  1. Poti contacta serviciul de relatii cu clientii de la PPC direct din magazinele fizice din toata tara.
  2. Contact prin serviciul de call center PPC la telefon:  021 9977 de luni pana vineri de la ora: 8:00 la 20:00;
  3. Prin posta Romana la adresa: Bulevard Mircea Vodă, nr. 30, etaj 6, camera 6.8, sector 3, București.
  4. Si prin intermediul retelelor sociale poti intra in contact cu PPC Energie sau te poti informa cu privire la ofertele si modalitatile de contact PPC Energie.
  5. Intra in contact prin live CHAT cu PPC Energie – sectiunea contact PPC -> chat.

Facturi PPC  – Contact relatii clienti

Informatiile despre factura PPC Energie sau facturile restante pot fi obtinute prin apel la serviciul de relatii cu clientii dar si online prin metodele de contact PPC amintite ceva mai sus.

De regula clientii PPC Energie solicita informatii despre facturile PPC Energie dupa cum urmeaza:

  • informatii si modalitati de plata online facturi PPC;
  • informatii si utilizare pentru aplicatia MyPPC;
  • Transmitere index PPC Energie – informatii despre perioada de transmitere index sau alte informatii despre indexul PPC Energie.
  • Serviciul de relatii clienti PPC Energie primeste si solicitari de esalonare plati facturi la energie;
  • Tot la serviciul de relatii clienti regasim alte informatii utile regasite pe site-ul PPC Energie.

aplicatia myppc

Factura PPC Energie cuprinde:

  1. Detalii despre consum: Poti vedea pe factura PPC, cantitatea de energie electrică consumată în intervalul de facturare și tarifele aplicate pentru această energie consumată.
  2. Factura va include suma totală de plată, care poate fi compusă din mai multe elemente, cum ar fi tariful pentru energia electrică consumată, taxe de distribuție și transport, TVA și alte taxe sau costuri adiționale.
  3. Informații despre client: Factura va conține, de asemenea, detalii despre client, cum ar fi numele și adresa acestuia, numărul de contract, și alte informații de identificare.
  4. Date de plată: Se specifică termenul de plată și modalitățile disponibile pentru efectuarea plății la PPC Energie.
  5. Informații suplimentare: Uneori, factura poate conține și alte informații relevante, cum ar fi sfaturi de economisire a energiei sau notificări despre serviciile furnizorului.

Cem mai simplu mod de a intra in contact cu PPC Energie este printr-un apel catre serviciul de relatii clienti la telefon: 021 9977 unde vei fi preluat de un operator PPC Energie.

Contact PPC pentru transmitere index autocitit

De regula informatiile despre transmitere index PPC Energie sunt obtinute de la serviciile cu clientii dar si la numerele de telefon valabile in cazul in care ai de transmis un index autocitit.

Ghid de contact PPC pentru transmitere index autocitit:

  • Prin apel telefonic la 0800 07 07 01 (apel gratuit) – pentru contracte încheiate în piața concurențială.
  • Prin apel telefonic la 0800 07 08 09 (apel gratuit) – pentru contracte încheiate în regim reglementat (serviciu universal, clienți inactivi și clienți preluați în regim de ultimă instanță).
  • Prin intermediul aplicației myPPC, în secțiunea Index.
  • Trimite index PPC Energy printr-un apel telefonic la numărul de telefon 021 9977 (apel cu tarif normal), tasta 1.

Indexul se transmite in perioada de transmitere index pe baza codului de client identificat pe factura PPC Energie. Daca alegi aplicatia myPPC desigur indexul se transmite mult mai usor.

Contact Deranjamente PPC Energie

ppc energie relatii clienti

In cazul in care ai de anuntat deranjamente PPC Energie identificam in cele ce urmeaza numerele de telefon PPC Deranjamente:

Deranjamente PPC serviciul de Call Center Tehnic 24h/7 – 0800.070.444 (numar gratuit)

  • Arad: 0257 929
  • Caraș-Severin: 0255 929
  • Hunedoara: 0254 929
  • Timiș: 0256 929
  • Deranjamente PPC București: 021-92.91
  • PPC Deranjamente pe zona Giurgiu: 021.9291
  • Contact PPC Deranjamente in judetul Ilfov: 021-9291.

In mod uzual deranjamentele electrice cuprind sau includ o serie de factori care duc intr-un final la o problema pentru care avem nevoie de asistenta specializata.

Deranjamente electrice la PPC

Ca un mod de identificare pentru deranjamente PPC am selectat o serie de date pentru care este bine sa anunti echipa de suport tehnic  prin rubrica de contact PPC Energie.

  • Intreruperi programate pentru lucrari la reteua electrica PPC;
  • Avarii la punctele de transformare detinute de companiile de electricitate din Romania;
  • Situatii tehnice la nivelul locuintei dvs. In acest caz recomandam sa apelati la un electrician autorizat.

PPC contact prin chat live

Sistemul automat de chat poate aduce o serie de beneficii in raportul cu serviciul de relatii clienti PPC. In cele ce urmeaza identitificam modul prin care solutia de contact PPC prin chat live te poate ajuta.

Asistență rapidă pentru clienți:

Rezolvarea problemelor în timp real: Clienții PPC Energie pot obține ajutor imediat pentru diverse probleme, cum ar fi întreruperi de curent, facturi, conturi sau setări de servicii din aplicatia myPPC.

Reducerea timpului de așteptare: Spre deosebire de apelurile telefonice, unde clienții pot fi nevoiți să aștepte, un chat live permite gestionarea mai multor conversații simultan, reducând timpul de așteptare.

Operatorii sistemului de suport prin Chat sunt orientati catre suportul rapid in cazul unui deranjament sau informatii despre contractele PPC.

  1. Îmbunătățirea satisfacției clienților:
  • Agenții de la serviciul de relatii cu clientii PPC pot oferi răspunsuri personalizate și soluții adaptate nevoilor specifice ale clienților, ceea ce poate duce la o experiență mai satisfăcătoare.
  • Feedback instantaneu: Clienții pot oferi imediat feedback asupra serviciului primit, permițând companiei să îmbunătățească constant calitatea serviciilor.

In prezent oferta PPC Energie include 3 tipuri de abonament pe care le sintetizam mai jos:

  1. Oferta PPC Simplu online;
  2. PPC simplu anual ;
  3. Oferta PPC relaxat.

Toate ofertele PPC Energie includ un Preț facturat de maxim 0,68 lei/kWh pentru clienții casnici al căror consum lunar este cuprins între 0 și 100 kWh.

Platesti 0,80 lei/kwh atunci cand consumul este cuprins între 100,01 kWh și 255 kWh, precum și pentru clienții cu consum lunar între 255,01 și 300 kWh (pentru consumul primilor 255 kWh).

Pretul maxim in oferta PPC Energie este de 1,30 lei kwh se aplica exclusiv pentru consumul de energie electrică ce depășește 255 kWh, precum și integral pentru clienții casnici al căror consum lunar este mai mare de 300 kWh/lună.

Orice intrebare legata de serviciile PPC sau despre facturi, deranjamente servicii sau contracte, le puteti trimite fie prin formularul de contact PPC regaisit pe site-ul oficial sau prin apel la serviciul de call center PPC Energie.

Va sugeram sa consultati si site-ul ocial ppcenergy.ro pentru informatii suplimentare sau late date de contact PPC Energie care probabil nu au fost regasite pe site la momentul redactarii acestui articol.

- Advertisement -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.