Contact Vodafone – Cum intram in contact cu operatorii din call center relatii cu clientii.
Vodafone Group Plc este o companie multinațională britanică de telecomunicații cu sediul în Londra, Marea Britanie. De curand Vodafone Romania a achizitionat serviciile UPC asimiland astfel toate serviciile oferite de cei de la UPC.
Contact – relatii cu clientii Vodafone
Urmarim modul in care trebuie sa procedam atunci cand avem nevoie sa facem o sesizare sau sa semnalam probleme in functionarea serviciilor Vodafone. Serviciul de relatii cu clientii de la Vodafone este pregatit sa preia prin operatorii sai orice sesizare legata de serviciile companiei.
Reclamatiile pentru serviciile operate de companie sunt solutionate in functie de solicitarea dvs la departamentele de specialitate Vodafone.
Contact telefonie mobilă Vodafone
Contact telefonic: *222 / 0372.02.2222 Număr gratuit din rețeaua Vodafone.
Departamentul Relații Clienți Vodafone pentru telefonie mobila, rezolvă orice solicitare referitoare la telefonia mobilă, pentru persoane fizice și juridice prin Ghidul Andreea sau cu ajutorul unui consultant.
Ce probleme pot aparea la telefonia mobila:
- semnal slab, lipsa semnal sau intermitent;
- blocarea sau deblocarea unui număr Vodafone şi codul PUK;
- deconectare frecventa in timpul convorbirilor.
Reclamatii si contact serviciul de relatii clienti Department TV și Internet Fix
In cazul in care aveti probleme cu televiziunea de la Vodafone sau cu internetul fix puteti suna la numarul de telefon de mai jos.
Telefon contact Vodafone: 031 / 1000 872
Serviciul de televiziune si internet de la Vodafone va ofera posibilitatea de a avea accesa la toate programele tv din grila Vodafone si puteti beneficia de internet fix de mare viteza.
Pentru sesizari si deranjamente internet si TV Vodafone apelati numarul 031 / 1000 872
Contact Vodafone pentru internet
Daca ai contractat un serviciu de internet de la Vodafone si ai nevoie de suport poti suna la numarul de telefon afisat ceva mai jos.
Departamentul Relații Clienți Vodafone pentru internet si televiziune va poate ajuta in situatii precum:
- lipsa semnal TV – satelit sau cablu TV;
- Semnal TV este foarte slab;
- Probleme de conectare la internet;
- Internetul functioneaza deficitar – paginile se incarca greu.
Pentru sesizari si deranjamente internet si TV Vodafone apelati numarul 031 / 1000 872
Cum pot vedea factura detaliata la Vodafone ?
Factura detaliata se poate trimite punctual, prin e-mail la adresa persoanefizice_fix_tv@vodafone.com
Pentru a primi factura detaliata recurent, solicitarea se poate face:
- Prin apel la 031-1000.872, număr apelabil gratuit în reţeaua Vodafone
- Prin e-mail la adresa: persoanefizice_fix_tv@vodafone.com
- In magazine
Factura detaliată nu implică costuri suplimentare din partea clientului
Factura detaliata pentru Servicii mobile:
Modalitatea de solicitare a facturii detaliate:
- Gratuit, prin contul My Vodafone (facturile din ultimele 6 luni)
- Prin apel la 0372022222, număr apelabil gratuit în reţeaua Vodafone.
Bine de stiut !
In cazul in care intampinati probleme sau nu reusiti sa intrati in legatura cu operatorii Vodafone, va sugeram sa mergeti la cel mai apropiat magazin sau punct de informare clienti Vodafone.
PROCEDURA DE SOLUȚIONARE A RECLAMAȚIILOR UTILIZATORILOR FINALI
1. Reclamațiile privind produsele și serviciile de comunicații electronice furnizate de către Vodafone pot fi înaintate de către utilizatorii finali, persoane fizice sau juridice, în oricare din următoarele moduri:
a) telefonic, la numerele:
– 0372.022.222 sau *222 (de pe telefonul mobil) pentru serviciile mobile;
– 0311000872 pentru serviciile fixe si TV;
– *222 (de pe telefonul mobil).
b) prin fax, la numerele:
– 0372.021.413 pentru clienții persoane fizice;
– 0372.021.475 pentru clienții persoane juridice.
c) prin email și internet, la adresele:
– persoane.fizice_ro@vodafone.com
– persoanefizice_fix_tv@vodafone.com
– persoane.juridice_ro@vodafone.com
– persoanejuridice_fix_tv@vodafone.com
– la adresa web: vodafone.ro/asistență/contact/formular-asistență/
d) prin poștă, adresate către: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România.
e) prin depunerea acestora în scris la magazinele Vodafone.
Pentru informatii suplimentare consultati pagina oficiala: Vodafone Romania